forumku

forumku (https://www.forumku.com/)
-   Forumker Kediri (https://www.forumku.com/forumker-kediri/)
-   -   Longue Boso Jowo (https://www.forumku.com/forumker-kediri/2815-longue-boso-jowo.html)

Heka.Ardianto 12th January 2013 03:47 PM

Longue Boso Jowo
 


Selamat Datang Di longue Boso Jowo

Selamat bergabung buat forumker mana saja, Baik, sumatera, jawa, kalimantan sulawesi bali, maluku, hingga papua monggo kesini. Disini Khusus tread longue Untuk yang merasa mahir boso jawi, monggo pinarak

Peraturan Disini cukup simpel, Ikuti saja main aturanya supaya semua berjalan aman.

Quote:

  • Dilarang Ngejunk / nyepam seenaknya
  • Jangan Komentar PORNOGRAFI dan menyangkut SARA ( suku, ras, agama, dan keturunan) kita semua sama
  • Jangan Komen yang tidak berbobot, misal cuman pake emoticon / pic aja doank
  • Jangan Jualan disini, ketauan jualan di hapus mod atau jika masih nekat bakal bandned id

Sudah cukup itu saja, gak banyak kan.. simple.. :D
ket : **Peraturan bisa berubah sewaktu-waktu... warga forum yang baik, pasti menuruti peraturan..

Monggo di lanjutkan Tulisanya

rizky.adiyanto 12th January 2013 05:03 PM

om, kayaknya lebih enak kalo kota kedirinya diiganti jadi Boso Jowo :D

Heka.Ardianto 12th January 2013 06:51 PM

Quote:

Originally Posted by rizky.adiyanto (Post 16592)
om, kayaknya lebih enak kalo kota kedirinya diiganti jadi Boso Jowo :D

masukan di terima.., thank's ya om..

admin 2nd June 2013 03:02 AM

Aku gag iso ngomong jowo jeh ... :)

irvan.dikky 2nd June 2013 07:20 PM

ojok lali bro rules'e: no Janc*x no meso2 haha

admin 2nd June 2013 07:48 PM

iyo , ati2 karo cangkem mu ... :)

adi.panji 2nd June 2013 10:13 PM

prasaan dari tadi ane liat yang thread ny up ke atas jawa dan sunda
trus di tambah english :capede
ane ga bsa bhsa jawa n sunda
kalo english little-little lah :p

admin 3rd June 2013 01:41 PM

Namanya juga lounge boso jowo mod :)

adi.panji 3rd June 2013 04:04 PM

di google.translate ada noh translate ke bhsa jawa tapi kok ane yeh

Jangkrik 3rd June 2013 05:53 PM

wonten lounge basa jawi toh

admin 3rd June 2013 07:04 PM

boso jowo atau basa jawi sih ? :) yang benar

Heka.Ardianto 4th June 2013 08:01 AM

Quote:

Originally Posted by admin (Post 26546)
Aku gag iso ngomong jowo jeh ... :)


Ahh.. iso wae admin'e ini... ngajak guyon ta.. :(rofl):

Quote:

Originally Posted by irvan.dikky (Post 26585)
ojok lali bro rules'e: no Janc*x no meso2 haha


Haaa.. awaasss sampe wani nulis ngunu kui... :(punch):

Quote:

Originally Posted by admin (Post 26593)
iyo , ati2 karo cangkem mu ... :)

hhhaa.... admin wong ndi se..

Quote:

Originally Posted by adi.panji (Post 26598)
prasaan dari tadi ane liat yang thread ny up ke atas jawa dan sunda
trus di tambah english :capede
ane ga bsa bhsa jawa n sunda
kalo english little-little lah :p

Quote:

Originally Posted by adi.panji (Post 26665)
di google.translate ada noh translate ke bhsa jawa tapi kok ane yeh

jeneng'e wae teknologi mod.. isih akeh sing kurang tepat.. google translate jowo wis suwe iku enek..

karo dene boso jowo isih di bagi 3, jowo ngapak (banyumasan) , jowo suroboyoan karoj owo alus (jogja) .. sing di gawe google translate roto-roto sing aluss... :(giggle): :(giggle):


Quote:

Originally Posted by admin (Post 26702)
boso jowo atau basa jawi sih ? :) yang benar

boso jowo iku bso rodo kasaar min.. lak jawi iku boso alus'e.. artinya podo wae...

adi.panji 4th June 2013 11:20 AM

wes ane ngacir aje ga paham

Jangkrik 4th June 2013 11:23 AM

Quote:

Originally Posted by adi.panji (Post 26781)
wes ane ngacir aje ga paham

ngacir kemane neh mod

adi.panji 4th June 2013 11:25 AM

rumah ente aje ye krik sklian les bhsa jowo

Jangkrik 4th June 2013 11:34 AM

Quote:

Originally Posted by adi.panji (Post 26788)
rumah ente aje ye krik sklian les bhsa jowo

teng mriki kulo mboten kagungan dalem mod

adi.panji 4th June 2013 11:40 AM

kabur bneran dah ane


All times are GMT +7. The time now is 08:12 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO v2.0.37 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.